Chod OR z mého pohledu
Strana 1 z 1 • Share •
Chod OR z mého pohledu
Ahoj,
Jsem tu nový, je mi 36 let a na doporučení kamaráda jsem vyzkoušel Open Rails. Uchvátila mě možnost Multiplayeru, což mě, z hlediska MSTS velmi překvapilo. Dále velmi plynulý chod celé hry, FPS mám mezi 80 - 120, dále možnost naklápění, houpání vozidel a jiné možnosti.
Vím, že se OR stále vyvíjí, podělím se, tedy, se svými potížemi.
1.) Hra má velmi plynulý chod. I přes velkou plynulost hry se silně přehřívá grafická karta. Testoval jsem na dvou počítačích, výsledek stejný. Oba počítače jsou notebooky, na chladicí podložce. Ani velmi náročná hra Crysis 2, mi tolik nezahřívala grafiku, jako OR - toto je pouze pro porovnání, nemyslím tím nic špatného.
2.) Nefunguje změna rozlišení v celoobrazovkovém režimu. Ve snaze, ulevit grafice, aby se tolik nezahřívala, změnil jsem v nastavení rozlišení na 1360x768, ale hra se rozeběhla v plném rozlišení, i na druhém počítači (v mém případě 1920x1080, na druhém 1600x900). Režim v okně funguje normálně, bez problémů.
3.) Našel jsem volbu "Automatically Tune Settings To Keep Performance Level" a pod tím zaškrtávací políčko "Target Framerate" (záložka experimental), říkal jsem si, to by mohlo omezit snímky. Ano, funguje to, ale nepřesně a jen chvíli. Nastavil jsem target framerate 60, podruhé 30. Grafika se při této volbě tolik nezahřívala. Ale hra po chvíli spadla.
Vyčetl jsem z toho nedostatek paměti, ale proč tedy bez této volby hra jede normálně?
Po odškrtnutí této volby hra běží normálně dále, ale grafika se opět vesele přehřívá, pokud nebude engine optimalizován, grafická karta by mi dozajista shořela.
Nepomáhá ani stažení detailů na úplné minimum. Hra běží na velmi vysokém FPS, v průměru tak 100, což se mi zdá zbytečné, když pouhým okem lze rozeznat 30 až 60 FPS.
Ano, vím, tyto volby jsou experimentální, ale grafice pomohly, bylo by dobré, nad tím pouvažovat.
4.) Multiplayer: Na velmi dobré úrovni. Bezproblémové připojení, ale je tu problém "vteřinového" lagování, tím myslím, že pokud se vedle mě rozjíždí vlak druhého hráče, tak při pomalejší rychlosti jeho vlaku, jsou vidět záškuby ve vteřinovém intervalu.
5.) Zvuky: Mizerné přehrávání. Např. na loko řady 363 se přehrává více zvuků trakční výzbroje současně. Trakční motory po spuštění hry, při stojícím vlaku, jsou slyšet konstantním zvukem, po rozjetí vlaku už je zvuk TM slyšet normálně (platí i pro dieselové lokomotivy). Po chvíli jízdy zmizí kompletně zvuky z lokomotivy. Jsou slyšet jen zvuky třískání kol vlaku o spáry kolejnic.
Vzhledem k tomu, že jsem nový, nemohu vám sem dát obrázek s chybovou hláškou při pádu a kompletní výpis logu.
EDIT: Testováno v trati BP, od Zbyňka Šemory, použita poslední, experimentální verze OR z 15.11.
Testováno na strojích: ASUS G53SW-SZ112 - Core i5, 2410M, 4GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX460M 1,5 GB DDR5
ACER ASPIRE 7738G - Core 2 Duo T6600, 4GB DDR2 RAM, Nvidia GeForce GT240 1 GB DDR3
Jsem tu nový, je mi 36 let a na doporučení kamaráda jsem vyzkoušel Open Rails. Uchvátila mě možnost Multiplayeru, což mě, z hlediska MSTS velmi překvapilo. Dále velmi plynulý chod celé hry, FPS mám mezi 80 - 120, dále možnost naklápění, houpání vozidel a jiné možnosti.
Vím, že se OR stále vyvíjí, podělím se, tedy, se svými potížemi.
1.) Hra má velmi plynulý chod. I přes velkou plynulost hry se silně přehřívá grafická karta. Testoval jsem na dvou počítačích, výsledek stejný. Oba počítače jsou notebooky, na chladicí podložce. Ani velmi náročná hra Crysis 2, mi tolik nezahřívala grafiku, jako OR - toto je pouze pro porovnání, nemyslím tím nic špatného.
2.) Nefunguje změna rozlišení v celoobrazovkovém režimu. Ve snaze, ulevit grafice, aby se tolik nezahřívala, změnil jsem v nastavení rozlišení na 1360x768, ale hra se rozeběhla v plném rozlišení, i na druhém počítači (v mém případě 1920x1080, na druhém 1600x900). Režim v okně funguje normálně, bez problémů.
3.) Našel jsem volbu "Automatically Tune Settings To Keep Performance Level" a pod tím zaškrtávací políčko "Target Framerate" (záložka experimental), říkal jsem si, to by mohlo omezit snímky. Ano, funguje to, ale nepřesně a jen chvíli. Nastavil jsem target framerate 60, podruhé 30. Grafika se při této volbě tolik nezahřívala. Ale hra po chvíli spadla.
Vyčetl jsem z toho nedostatek paměti, ale proč tedy bez této volby hra jede normálně?
Po odškrtnutí této volby hra běží normálně dále, ale grafika se opět vesele přehřívá, pokud nebude engine optimalizován, grafická karta by mi dozajista shořela.
Nepomáhá ani stažení detailů na úplné minimum. Hra běží na velmi vysokém FPS, v průměru tak 100, což se mi zdá zbytečné, když pouhým okem lze rozeznat 30 až 60 FPS.
Ano, vím, tyto volby jsou experimentální, ale grafice pomohly, bylo by dobré, nad tím pouvažovat.
4.) Multiplayer: Na velmi dobré úrovni. Bezproblémové připojení, ale je tu problém "vteřinového" lagování, tím myslím, že pokud se vedle mě rozjíždí vlak druhého hráče, tak při pomalejší rychlosti jeho vlaku, jsou vidět záškuby ve vteřinovém intervalu.
5.) Zvuky: Mizerné přehrávání. Např. na loko řady 363 se přehrává více zvuků trakční výzbroje současně. Trakční motory po spuštění hry, při stojícím vlaku, jsou slyšet konstantním zvukem, po rozjetí vlaku už je zvuk TM slyšet normálně (platí i pro dieselové lokomotivy). Po chvíli jízdy zmizí kompletně zvuky z lokomotivy. Jsou slyšet jen zvuky třískání kol vlaku o spáry kolejnic.
Vzhledem k tomu, že jsem nový, nemohu vám sem dát obrázek s chybovou hláškou při pádu a kompletní výpis logu.
EDIT: Testováno v trati BP, od Zbyňka Šemory, použita poslední, experimentální verze OR z 15.11.
Testováno na strojích: ASUS G53SW-SZ112 - Core i5, 2410M, 4GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX460M 1,5 GB DDR5
ACER ASPIRE 7738G - Core 2 Duo T6600, 4GB DDR2 RAM, Nvidia GeForce GT240 1 GB DDR3
Naposledy upravil GeorgeVonShark dne 20/11/2013, 16:49, celkově upraveno 2 krát (Reason for editing : Doplnění informací)
GeorgeVonShark- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 20. 11. 13
Re: Chod OR z mého pohledu
Jak jsou stare ty notebooky? Zkusil bych vycistit vetracky a mrizky od prachu.
HW, ktery se necha znicit (spalit) softwarove si nic jineho nezaslouzi...
HW, ktery se necha znicit (spalit) softwarove si nic jineho nezaslouzi...

kosac- Poèet pøíspìvkù : 1
Join date : 07. 08. 13
Re: Chod OR z mého pohledu
Tak tuto reakci jsem čekal. O počítače se řádně starám, chladiče určitě zaneseny nemají, ty čistím pravidelně každé dva měsíce, naposledy minulý víkend. A silně pochybuji, že by to měl za následek software. Ten Asus mám 2 roky, Acera 4 roky.kosac napsal:Jak jsou stare ty notebooky? Zkusil bych vycistit vetracky a mrizky od prachu.
HW, ktery se necha znicit (spalit) softwarove si nic jineho nezaslouzi...
GeorgeVonShark- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 20. 11. 13
Re: Chod OR z mého pohledu
Zdravím.Nevedeli by ste poradit.Ked hrám cez OR tak mi hra nejde plinulo ale robí také prískoky.V samotnom MSTS je to bez problému.
MANOS66- Poèet pøíspìvkù : 1
Join date : 23. 11. 13
Re: Chod OR z mého pohledu
To je dané grafickou kartou a ovladačem. To je zatím nejčastější důvod. Problémy mívají zejména karty NVidia.
paashi- Poèet pøíspìvkù : 63
Join date : 09. 07. 13
Location : Zilina
Re: Chod OR z mého pohledu
Pěkný den, Při zkoušení nových verzí mám menší problém - hra vždy po pár minutách spadne a vyskočí následují chyba:

Dokážete mi někdo prosím poradit? Předem díky moc!

Dokážete mi někdo prosím poradit? Předem díky moc!
luma- Poèet pøíspìvkù : 6
Join date : 04. 08. 13
Re: Chod OR z mého pohledu
paashi napsal:To je dané grafickou kartou a ovladačem. To je zatím nejčastější důvod. Problémy mívají zejména karty NVidia.
Dá se to řešit - prográmkem třeba Nvidia Inspector, kde se dá omezit FPS a tím pádem grafika se tolik nenamáhá, takže dnes OR pařím téměř bez omezení a bez přehřívání. Tento program má navíc mnoho dalších možností nastavení, než vám nabízí nastavení v klasickém ovládacím panelu Nvidia.
GeorgeVonShark- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 20. 11. 13
Re: Chod OR z mého pohledu
Ahoj,
pročetl jsem si vše, co se týká chodu OR. Při spuštění simulátoru, nasednu do LV a v ten moment ventilátor CPU se roztočí na plný výkon. Rozjedu vlak, je spuštěn monitor výkonu a CPU běží na 92 - 96%, RAM na 82-86% podle toho, jak je náročná krajina a objekty. FPS je od 30 - 130, většinu kolem 72. Když hru dám pod linku, data se sníží na cca 72% a RAM na 54%. U menších tratí jsou data nižší CPU 54-60, RAM cca 55.
OS je Windows 7 - 64bit, RAN 4GB, CPU Intel Core Duo, 3,16 GHz. V MSTS jsou tato čísla poloviční. Nastavení mám původní, jen jsem změnil velikost okna k monitoru t.j. 1920x1080. Můžete mi, prosím, říci jak u vás se projevuje výkon PC? Je toto normální? Děkuji Milan
pročetl jsem si vše, co se týká chodu OR. Při spuštění simulátoru, nasednu do LV a v ten moment ventilátor CPU se roztočí na plný výkon. Rozjedu vlak, je spuštěn monitor výkonu a CPU běží na 92 - 96%, RAM na 82-86% podle toho, jak je náročná krajina a objekty. FPS je od 30 - 130, většinu kolem 72. Když hru dám pod linku, data se sníží na cca 72% a RAM na 54%. U menších tratí jsou data nižší CPU 54-60, RAM cca 55.
OS je Windows 7 - 64bit, RAN 4GB, CPU Intel Core Duo, 3,16 GHz. V MSTS jsou tato čísla poloviční. Nastavení mám původní, jen jsem změnil velikost okna k monitoru t.j. 1920x1080. Můžete mi, prosím, říci jak u vás se projevuje výkon PC? Je toto normální? Děkuji Milan
Milan Vašata- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 05. 05. 14
Re: Chod OR z mého pohledu
No tak předně - už 72 FPS je neporovnatelné s původním MSTS, kde si dovolím tvrdit, že FPS nebývá více jak 25. V ORTS je renderování postavené na jiném engine, tzn. zobrazení je kvalitnější, ale o to náročnější na výpočetní výkon. Druhá otázka je, zda je k dispozici dostačující grafická karta. Nedělal bych z toho velkou vědu. ORTS je momentálně stabilní jen při "neřízeném" FPS, tj. vezme si všechno, co je k dispozici. Na slušných strojích tak není problém dosáhnout FPS až 300. Až se odladí řízené FPS, budeme moct nastavit např. FPS 30 a v ušetřeném čase se snad počítač dokáže uchladit i bez průvanu v bedně.
paashi- Poèet pøíspìvkù : 63
Join date : 09. 07. 13
Location : Zilina
Re: Chod OR z mého pohledu
Děkuji za odpověď,
pokud se bude moci nastavit FPS např. 30, což je určitě dostačující, nemám s tím problém. Teď si uvědomuji, že jsem nenapsal grafickou kartu. Ta je Ge force N Vidia 8800GT. Také mě vlak jede lehce přískokem a pokud i toto časem " zmizí", bude to jen dobře.
Milan
pokud se bude moci nastavit FPS např. 30, což je určitě dostačující, nemám s tím problém. Teď si uvědomuji, že jsem nenapsal grafickou kartu. Ta je Ge force N Vidia 8800GT. Také mě vlak jede lehce přískokem a pokud i toto časem " zmizí", bude to jen dobře.
Milan
Milan Vašata- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 05. 05. 14
Re: Chod OR z mého pohledu
Přeji pěkný den,
u aktivit, kde najedu s Lv na soupravu, např. Pn 65682, nebo Záchrana R 981 Vysočina atd, po vykonání brzdy a rozkazu k odjezdu, s vlakem nehnu. Jako když jsou vozy zabrzděné. Prostě vlak nerozjedu.
Ale jakmile odvěsím soupravu ( F9 ) lokomotiva se rozjede. Můžete, prosím, poradit, v čem je problém?
Děkuji Milan
u aktivit, kde najedu s Lv na soupravu, např. Pn 65682, nebo Záchrana R 981 Vysočina atd, po vykonání brzdy a rozkazu k odjezdu, s vlakem nehnu. Jako když jsou vozy zabrzděné. Prostě vlak nerozjedu.
Ale jakmile odvěsím soupravu ( F9 ) lokomotiva se rozjede. Můžete, prosím, poradit, v čem je problém?
Děkuji Milan
Milan Vašata- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 05. 05. 14
Re: Chod OR z mého pohledu
Doporučuji sledovat diagnostiku pomocí klávesy F5 (Shift+F5) /Brake System a sledovat, co se děje se soupravou. Důležité je po najetí na soupravu připojit hadice a počkat, než se brzdy naplní (odbrzdí). Dá se to i přeskočit stisknutím klávesy pro inicializaci brzd. Stejně tak bych zkontroloval ruční brzdy. Kdyby to nefungovalo, pravděpodobně nedojde k úplnému odbrzdění vozů a to by znamenalo, že vozy nemají shodný typ brzdy. No a nakonec (asi nejnepravděpodobnější) příčina může být i v chybných parametrech jízdního odporu vozů, ale na to bych moc nesázel...
paashi- Poèet pøíspìvkù : 63
Join date : 09. 07. 13
Location : Zilina
Re: Chod OR z mého pohledu
Souprava se už rozjela, chyba byla mezi PC a židlí. Díky za lehké přistrčení.
Milan
Milan
Milan Vašata- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 05. 05. 14
Re: Chod OR z mého pohledu
OR po mnoha porodních bolestech už obsahuje možnost uživatelského nastavení kláves, ale tahle možnost je degradována špatným mapováním kláves.
Vůbec nelze použít numerickou klávesnici, protože všechny číslice jsou programem ignorovány a bez ohledu na zapnutí či vypnutí NumLock jsou snímány jen druhé definice kláves jako při vypnuté. Netýká se pouze číslice 5, která jediná nemá zdvojený význam.
Vůbec nelze použít numerickou klávesnici, protože všechny číslice jsou programem ignorovány a bez ohledu na zapnutí či vypnutí NumLock jsou snímány jen druhé definice kláves jako při vypnuté. Netýká se pouze číslice 5, která jediná nemá zdvojený význam.
reaktor- Poèet pøíspìvkù : 3
Join date : 05. 06. 14
Re: Chod OR z mého pohledu
Možnost přemapování kláves je v ORTS už poměrně dlouho. Problémy s mapováním numerické klávesnice jsou známé a souvisejí se zvolenou platformou .NET XNA. Přechod do nativního kódu se konat určitě nebude, takže tento problém se bude muset řešit jinak. Není to ale priorita - řeší se podstatnější problémy. Ostatně pokud se to podaří, bude k disozici rozhraní přes TCP/IP, takže bude možné si naprogramovat řídící pult např. na tabletu a ovládat lokomotivu pohodlně z křesla přes WiFi. Možností je hodně, ale i na sobě vidím, že na vývojáře tlačí jejich profesionální život. Poslední dobou na ORTS nemám čas a stejně jsou na tom i další z teamu
...
...
paashi- Poèet pøíspìvkù : 63
Join date : 09. 07. 13
Location : Zilina
Re: Chod OR z mého pohledu
Jeden start stejne soupravy na stejnem miste pokazde v jinem simulatou.
OR startovni misto posune jinam! Hodi to o 2 voziky zpatky.

OR startovni misto posune jinam! Hodi to o 2 voziky zpatky.

reaktor- Poèet pøíspìvkù : 3
Join date : 05. 06. 14
Re: Chod OR z mého pohledu
Ahoj,
v MSTS pokud jedu s parní LV ( např. 498.0 ) a regulátor páry posléze dám na 0, tak i zvuk se utlumí, nic neslyším. ( myslím tím to známé šššššš) Ale u OR zvuk je stále slyšet, jako když je regulátor pořád otevřen. Teprve po úplném zastavení zvuk ( ššš ) ztichne. Je chybička u mne v nastavení, nebo toto není zatím vyřešeno?
Děkuji za odpověď.
Milan
v MSTS pokud jedu s parní LV ( např. 498.0 ) a regulátor páry posléze dám na 0, tak i zvuk se utlumí, nic neslyším. ( myslím tím to známé šššššš) Ale u OR zvuk je stále slyšet, jako když je regulátor pořád otevřen. Teprve po úplném zastavení zvuk ( ššš ) ztichne. Je chybička u mne v nastavení, nebo toto není zatím vyřešeno?
Děkuji za odpověď.
Milan
Milan Vašata- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 05. 05. 14
Re: Chod OR z mého pohledu
Je možné, že zvuky parních lokomotiv nejsou v ORTS zpracovávány správně. Doporučuji nic v MSTS obsahu neměnit. Případně lze nahlásit chybu na launchpadu: https://launchpad.net/or
paashi- Poèet pøíspìvkù : 63
Join date : 09. 07. 13
Location : Zilina
Re: Chod OR z mého pohledu
Mám stejný problém. a železo na super úrovni s core i7
franta100- Poèet pøíspìvkù : 22
Join date : 09. 02. 15
Location : severní Morava
Re: Chod OR z mého pohledu
Dovolím si přidat vlastní zkušenost.
Měl jsem PC s Athlonem X2 64 4600+ a starší grafikou Radeon HD4870. 6 GB DDR2 RAM, cca 5-6 let staré HDD Seagate, Win7 64 bit - prostě už na dnešní poměry spíše střep. Nicméně OR mi na něm fungovalo (budu stále mluvit o trati 321) a to až do aktualizace 17. Pak se něco kouslo a přesně - bez varování odchod zpět do základního menu. Po odeslání do vývojářského centra (cestou nahlášení oficiální "chyby") se mi ozval jeden z vývojářů s tím, že počítač je pomalý - je tam tzv. WatchDog, který hlídá jakousi časovou hranici a když je překročena, vyhodnotí to jako chybu.
Dobře. Protože jsem měl k dispozici ještě notebook ThinkPad (s dedikovanou grafikou Nvidia), zkusil jsem to na něm (aktualizace 26) a vše bylo OK.
Protože jsem chtěl už soje PC stejně inovovat, byl tohle poslední impulz, takže nová deska + AMD X4 860K, 8GB DDR3RAM, Win7 64 bit a celý natěšený jsem to zkusil - A ONO NIC! Stejný problém. Přitom z hlediska výkonu to bylo podstatně výkonnější,než celý ThinkPad. Takže 2nd service: vrácení desky a CPU a výměna za Intel G3258 (vím, že to není super-super, ale pro moje domácí použití akorát). No a stal se zázrak - vše jede, i stará grafika HD4870 je použitelná a při "normálním" nastavení mám při pohledu z kabiny okolo 50-60 FPS a při pohledu zvenku okolo 80 FPS. Kamerový pohled dá taky mezi 60-70 FPS. Jediný problém je již jinde zmiňované "houpání" nebo "pumpování" obrazu. Nastavení limitu na 60 FPS ve hře (záložka Experimental, nativní frekvence LCD panelu) mi nějak nefunguje a doplňkové ovladače (ATIPro atd.) mi s kartou vůbec nespolupracují.
Zvláštní je to, že při přepnutí na integrovanou grafiku v procesoru se FPS sníží na cca 25-30 v kabině a 30-40 venku, ale celkově je hra jakoby "hladší" a houpání se tolik neprojevuje...
Závěr: U mne se projevil problém AMD x INTEL - stejné pevné disky, stejná paměť, stejná grafika a po změně desky a procesoru (výkonově srovnatelných) se problém odstranil. Možná, že autor 321 (nevědomky) narazil při aktualizaci 18 na nějakou skrytou nekompatibilitu (u mne se to vždycky kouslo při načítání semaforů v souboru signals.cfg nebo tak nějak...) a AMD si s tím neporadilo, zatímco Intel ano.
Ještě doplním, že vše se zkoušelo vždycky na "čisté" instalaci Win7 Home 64 bit, na čerstvě formátovaném disku, s instalovanými ovladači boardu a grafiky, jinak nic dalšího.
Původní MSTS mi pochopitelně jelo i na staré konfiguraci, problémy byly pouze v OR.
Měl jsem PC s Athlonem X2 64 4600+ a starší grafikou Radeon HD4870. 6 GB DDR2 RAM, cca 5-6 let staré HDD Seagate, Win7 64 bit - prostě už na dnešní poměry spíše střep. Nicméně OR mi na něm fungovalo (budu stále mluvit o trati 321) a to až do aktualizace 17. Pak se něco kouslo a přesně - bez varování odchod zpět do základního menu. Po odeslání do vývojářského centra (cestou nahlášení oficiální "chyby") se mi ozval jeden z vývojářů s tím, že počítač je pomalý - je tam tzv. WatchDog, který hlídá jakousi časovou hranici a když je překročena, vyhodnotí to jako chybu.
Dobře. Protože jsem měl k dispozici ještě notebook ThinkPad (s dedikovanou grafikou Nvidia), zkusil jsem to na něm (aktualizace 26) a vše bylo OK.
Protože jsem chtěl už soje PC stejně inovovat, byl tohle poslední impulz, takže nová deska + AMD X4 860K, 8GB DDR3RAM, Win7 64 bit a celý natěšený jsem to zkusil - A ONO NIC! Stejný problém. Přitom z hlediska výkonu to bylo podstatně výkonnější,než celý ThinkPad. Takže 2nd service: vrácení desky a CPU a výměna za Intel G3258 (vím, že to není super-super, ale pro moje domácí použití akorát). No a stal se zázrak - vše jede, i stará grafika HD4870 je použitelná a při "normálním" nastavení mám při pohledu z kabiny okolo 50-60 FPS a při pohledu zvenku okolo 80 FPS. Kamerový pohled dá taky mezi 60-70 FPS. Jediný problém je již jinde zmiňované "houpání" nebo "pumpování" obrazu. Nastavení limitu na 60 FPS ve hře (záložka Experimental, nativní frekvence LCD panelu) mi nějak nefunguje a doplňkové ovladače (ATIPro atd.) mi s kartou vůbec nespolupracují.
Zvláštní je to, že při přepnutí na integrovanou grafiku v procesoru se FPS sníží na cca 25-30 v kabině a 30-40 venku, ale celkově je hra jakoby "hladší" a houpání se tolik neprojevuje...
Závěr: U mne se projevil problém AMD x INTEL - stejné pevné disky, stejná paměť, stejná grafika a po změně desky a procesoru (výkonově srovnatelných) se problém odstranil. Možná, že autor 321 (nevědomky) narazil při aktualizaci 18 na nějakou skrytou nekompatibilitu (u mne se to vždycky kouslo při načítání semaforů v souboru signals.cfg nebo tak nějak...) a AMD si s tím neporadilo, zatímco Intel ano.
Ještě doplním, že vše se zkoušelo vždycky na "čisté" instalaci Win7 Home 64 bit, na čerstvě formátovaném disku, s instalovanými ovladači boardu a grafiky, jinak nic dalšího.
Původní MSTS mi pochopitelně jelo i na staré konfiguraci, problémy byly pouze v OR.
jm252485- Poèet pøíspìvkù : 1
Join date : 23. 09. 15
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru